srijeda, 12. prosinca 2018.

Moj hobi

International Dance Open  
Svatko na svijetu ima svoj hobi. Moj hobi je plesanje.Plesanjem se bavim od svoje 6.-te godine života. Mojim prvim plesnim koracima podučila me profesorica plesa Neda Marović-Turković u plesnom klubu Burka. Tih vrtičkih plesnih dana rado se sjećam s osmijehom. Bili su prepuni nespretnih koraka.  U Burci sam bila do 4. razreda osnovne škole, a nakon Burke sam se premjestila u plesni klub Point u Samoboru. U P.K Pointu postoje razne vrste plesova, kao npr. Jazz Funk, LIrical Jazz, Hip Hop, Salsa... Tamo imam mnogo prijatelja s kojima plešem i družim se. Sastavni dio plesa su produkcije i natjecanja na kojima pokazujemo svoje plesne uspjehe. Ritam, glazba i ples postali su dio mog života. Čine ga sretnijim i veselijim.
Logo P.K Pointa

Nema komentara:

Objavi komentar